F.A.Q. – Pitanja i odgovori.
Ovdje možeš pronaći najčešće nam postavljena pitanja i naše odgovore na njih.
Što je to VoIP?
VoIP (Voice over Internet Protocol) čini proces digitalizacije i prijenosa glasa putem internet protokola. IP telefonija je općenit naziv za tehnologije koje koriste paketnu mrežu baziranu na IP protokolu za razmjenu glasovnih te drugih oblika informacija koje se tradicionalno prenose putem klasične telefonske mreže uz nadogradnju svih tehnološki naprednih komunikacijskih tehnika.
Što je to Mobile VoIP?
Naša Mobile VoIP usluga zove se Nomado 075 a ti nudi mogućnost VoIP telefoniranja putem SIP aplikacije na mobilnom telefonu posredstvom 4G/LTE odnosno WiFi podatkovih mreža.
Koje sve telekom usluge pružate?
Sve koje možeš dobiti kod bilo kojeg telekom operatera pa i puno više! Od 2008. godine naše usluge su prepoznate od strane brojnih malih i srednjih poslovnih korisnika. Kvaliteta, cijena i uvijek dostupna podrška naše su glavne odlike.
Kako mogu besplatno testirati vašu uslugu?
Za besplatno testiranje naše usluge dovoljno je da nam pošalješ svoje podatke kako bismo ti kreirali account i dodjelili iznos dovoljan za testiranje. Ako ćeš htjeti nastaviti koristiti naše usluge dodjeliti ćemo ti tvoj vlastiti broj i možeš odmah krenuti s pozivima.
Mogu li preći na Telefoniku i zadržati postojeći broj?
Naravno, bit će dovoljno da potpišeš formular za prijenos numeracije kojeg ćemo ti poslati a mi ćemo sve ostalo obaviti za tebe.
Dali i koliko mogu uštedjeti korištenjem vaše VoIP usluge?
Naravno, međunarodni razgovori su jeftiniji i do 90% ali jednako tako, korištenjem Telefonika servisa, zajamčene su ti velike uštede i na pozivima prema hrvatskim fiksnim te mobilnim mrežama.
Htio bih koristiti vaše usluge. Što trebam najprije napraviti?
Kontaktiraj nas telefonom, putem kontakt forme ili e-mailom, pošalji nam osnovne podatke a mi ćemo ti kreirati account i dodjeliti HR telefonski broj s kojeg ćeš moći zvati i na kojeg ćeš moći primati pozive.
Koja je razlika između Prepaid i Postpaid korisničkog računa?
Prepaid korisnički račun daje ti mogućnost potpune kontrole i planiranja troškova na način da unaprijed kupiš onoliko kredita koliko smatraš da ti je dovoljno dok Postpaid račun nudi veći komfor u korištenju usluge jer mjesečni račun dobijaš na kraju obračunskog razdoblja.
Na koji način dopunjujem saldo na računu ako sam Prepaid korisnik?
Saldo dopunjuješ Prepaid BON-ovima u iznosu od 50, 100, 200 i 500 Kn koje možeš naručiti na email prodaja@telefonika.hr ili uplatom željenog iznosa putem PayPal-a logiranjem na korisničke stranice. BON je 12 znamenkasti kod kojeg upišeš na za to predviđeno mjesto unutar korisničkih stranica.
Dali za uslugu telefonije moram biti korisnik vaše usluge pristupa Internetu?
Ne, za korištenje Telefonika VoIP servisa možeš biti na bilo kojem Internet provideru jer koristimo tvoj postojeći link kako bismo kroz njega “provukli” i telefoniju.
Što mi je potrebno od opreme kako bih koristio vašu uslugu povoljne telefonije?
Potrebna ti je Internet veza, bilo fiksna ili mobilne (4G/LTE) te neki SIP kompatibilni VoIP uređaj ili software (IP telefon, IP Centrala, Smartphone, ATA adapter, PC…).
Koju SIP aplikaciju za iPhone te Android preporučate za vašu Nomado 075 uslugu?
Prema našem iskustvu daleko najbolje komercijalne SIP Client aplikacije su Acrobits Softphone ili za poslovne korisnike Groundwire s kojom možeš zamjeniti svoj uredski IP telefon, dok od besplatnih aplikacija možemo preporučiti Zoiper ili CSipSimple.
Dali mogu svoju kućnu centralu zamjeniti vašom Cloud PBX uslugom i šta time dobijam?
>Svakako, kao što znaš sve polako seli i Oblak pa tako i telefonske centrale. Dobijaš puno toga a između ostalog se rješavaš brige oko održavanja opreme koja često skuplja od najma Cloud PBX-a.
Dodatna pitanja?
Ako ne pronalaziš odgovor na svoje pitanje, javi nam se na naš kontakt obrazac ili e-mail adresu a mi ćemo se potruditi dodatno pojasniti sve što je možda ostalo visjeti u zraku.



